Жоғары сынып оқушыларына арналған дербестендiрiлген оқытуды қамтамасыз ететiн жеке бiлiм беру платформасының жобасы
Қаралымдар: 159 / PDF жүктеулері: 121
DOI:
https://doi.org/10.32523/bulmathenu.2021/4.2Кілт сөздер:
жобалау жүйесi, ақпараттық технологиялар, дербестендiрiлген оқыту, концептуалды үлгi, жеке бiлiм беру платформасы, архитектураАңдатпа
Қазақстанда дербестендiрiлген оқытуға көшудiң жобалау жүйесiн әзiрлеу сыртқы ортаның
тұрақсыздығын ескере отырып, ақпараттық технологиялар саласында да, мектептегi бiлiм беру саласында
да инновацияларды дамытудың маңызды бағыты болып табылады. Бұл мақалада Қазақстан Республикасы
мектептерiнде бiлiм берудiң осы түрiн жүзеге асырудың авторлық тұжырымдамалық моделiне негiзделген жоғары
сынып оқушыларының дербестендiрiлген оқытуын қолдауға арналған жеке бiлiм беру платформасының жобасы
ұсынылған. Зерттеу жұмысының нәтижесәнде жеке бiлiм беру платформасының архитектурасы әзiрлендi, iшкi
жүйелер мен микросервистерге сипаттама берiлдi, платформаның жұмыс iстеу алгоритмi ұсынылды