Көлiк жүктемелерiнiң әсерiнен тоннель мен ұсақ төсемдi жерасты құбыры динамикасының моделi
Қаралымдар: 98 / PDF жүктеулері: 66
Кілт сөздер:
Серпiмдi жартылай кеңiстiк, дыбыс жылдамдығына дейiнгi жағдайда көлiк жұктемес, көп қабатты цилиндр пiшiндi қабық, кернеулi-деформацияланған күйАңдатпа
Көлiк жүктемелерiнiң көп қабатты қаптамамен бекiтiлген туннельге және жер асты көп қабатты
құбырға олардың таяз төселуiмен әсер етудiң математикалық моделi жасалды. Жер асты құрылыстарының есептiк
схемасы ретiнде серпiмдi жартылай кеңiстiкте (массивте) орналасқан серпiмдi цилиндрлiк көп қабатты қабық
қарастырылады. Қабық қабаттары мен серпiмдi жартылай кеңiстiктiң қозғалысы жылжымалы координаттар
жүйесiндегi Лама теңдеулерiмен сипатталады. Көлiк жүктемесi массив пен қабықтағы бойлық және көлденең
толқындардың таралу жылдамдығынан төмен жылдамдықпен қозғалатын субсондық жағдайда еркiн жүктеме
жылдамдығы кезiнде массив пен қабықтың кернеулi-деформацияланған күйiнiң компоненттерiн анықтау мәселесiнiң
аналитикалық шешiмi алынды. Компьютерлiк эксперименттердiң нәтижелерi ұсынылған, олар асимметриялық
көлiк жүктемесiнiң әсерiнен құбыр мен жер бетiнiң кернеулi күйiн көрсетедi.